trønderbærta :) Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 noen som har blitt gravide etter p-plaster bruk? hvor lang tid etter plaster slutt klaffet det for dere?
FrøkenSprøken Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Du må ikke legge ut slike ting her uten å ringe meg først da din snik!!!!!! Skal dere endelig begynne å prøve nå?????? Særiøst?!?!?! Da ringer jeg deg med en gang C og svigerfar har reist til byen i kveld!!!!!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 tok 5 mnd her i gården iallefall. Det var faktisk på første ordentlige syklusen etter siste plaster. De gangene jeg har sluttet på p-piller så har jeg gått rett inn i normal syklus igjen, så plasteret tullet mere med kroppen min enn piller tydeligvis...
trønderbærta :) Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 ok. da tar det ikke så laaaaaaaaaaang tid da kanskje,den dagen jeg skal slutte heller.
2stk Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 eg slutta med det i slutten av nov 06 og var gravid i jan 07..her gjekk det fort..
trønderbærta :) Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 gleder meg til og slutte:) håper det ikke blir lenge før sambo vil at vi skal prøve!!
Mamma+2 Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Hmmmm Ja dette har jeg erfaring med.....Jeg ble gravid SAMTIDIG med at jeg gikk på dette...og jeg fulgte alt slik det skulle og det satt som det skulle...men gravid ble jeg.....
trønderbærta :) Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 oi, merket du det tidlig da slik nat du fikk fjernet plastret? var ungen helt normal selv om den var unnfanget med prevensjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå