Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Kjøpte et teutonia mistral barnevogn for noen måneder siden.Den har stått innpakket frem til nå. Idag ville jeg ta den frem å se på den..men til min store forbauselse så fulgte det verken med hjul eller bag?Dette er vel ikke vanlig.Noen andre som har opplevd lignende?Sikkert en feil under pakking på fabrikken da...blir litt irritert..nå ser det ut som jeg må drasse med meg den store esken tilbak til butikken..
Phantom´ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Teutonia selger vel hjulene separat ja, men det er jo merkelig at de ikke spurte hvilke hjul du skulle ha i butikken da du kjøpte vogna da... De burde jo skjønne at du har behov for hjul... Men bag er det vel ikke opplagt at man skal ha da... noen velger hardbag, noen mykbag og noen skal jo bare ha sportsdel....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Er det seriøst?Veldig merkelig egentlig..har ikke tenkt å bære rundt på vognene nei Men betalte 6000 kr for vognene og mener bestemt at det skulle følge med bag (og hjul).
Phantom´ Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 For den prisen burde det nok følge med ja... Sikkert en forglemmelse fra butikken da.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Det følger med hjul, jo. Det er bare det at noen er standard og så hvis du vil ha andre så kan det hende de koster litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå