Gå til innhold

Bare meg som aldri kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt orgasme jeg. Syns sex kan vær godt, men leker aldri med meg selv. Om jeg er sammen med en mann tenker jeg oftest "kan dette bli ferdig snart?"

Noen andre? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar han seg god tid med deg nedentil da?

eller penetrerer han deg bare og thats it ?

Skrevet

Spiller ingen rolle. Har hatt sex med 20 stykker. (ikke samtidig) men har aldri kommet

Skrevet

Hvor er det det går og går går, men aldri er noen som kommer?

Jo, i ektesenga til HI =) Hahahahahahaha

Skrevet

Regner med at ingen ler av deg ellers heller!!!!

Har aldri hatt orgasme jeg heller,men syns sex er deilig.Onanerer ikke heller....det er jeg egentlig litt frustrert over....tenker at det er noe galt med meg,men ikke så lett å prate om nei...

Skrevet

Bli kjent med din egen kropp gjennom å onanere. Det er eneste måten å få dette til, om det er vanskelig å oppnå orgasme.

Det aller fleste kvinner må ha stimmulering av klitoris for å oppnå orgasme:) Med fingrene er dette lettest alene, ofte. Men gå på kondomeriet å kjøp deg vibrator(f eks "Egget"), dette synes jeg fungerer godt sammen med mannen. Det er eneste måten(utenom munnsex) jeg klarer å oppnå orgasme på, uten å være alene:)

Lykke til:)

Skrevet

Brenda Walsh altså....

Skrevet

enig med anonym over meg!

Skrevet

Du, den der var skikkelig sårende altså. Du kunne kanskje tenke litt før du slenger ut slike bemerkninger til folk?

At ingen ler av meg lissom. Jeg jobber faktisk som klovn altså, hvis det var det du lurte på.

Jævla dårlig gjort å si til meg at jeg ikke er noe flink i jobben når jeg sitter her med rød nese og store krokodilletårer.

Skrevet

Nope, det er nok ikke det, men blir deprimert av tanken på de..................Et liv uten orgasme?????? *hjelp*

Skrevet

Et tips må jo være å slutte å tulle. Det er da vel ingen som ikke leker med seg selv. Eller???

Om du ikke tuller ville jeg satt av et par dager til å leke med deg selv... Så finner du ut hva du har gått glipp av til nå.

Skrevet

Tuller ikke. Har lekt med meg selv for ca 10 år siden, men fant ingen glede i det. Jeg burde vel prøve igjen, men det frister ikke. Blir litt småkvalm av tanken

Skrevet

Kjøp deg en vibrator eller et dushhode med litt trykk i.

Skrevet

Hvis du ikke savner orgasme, så kan du jo bare la være.

Men å ha sex uten å ha noen glede ved det høres forferdelig trist ut, så du kan jo vurdere det på nytt?

Til din informasjon, så er det utrolig kult å ha sin første orgasme.

Jeg var 12-13 første gang jeg drev og fomlet med meg selv. Det var ikke spesielt godt, og jeg strevde fælt med å få det til. Det tok en evighet, kanskje 2-3 timer, og jeg fortsatte å fomle med meg selv bare av stahet fordi jeg visste at det var mulig å oppleve noe "ekstatisk" om jeg gjorde det riktig. Plutselig begynte jeg å tenke på en gutt i klassen som var skikkelig uoppnåelig, og pang så kom orgasmen.

Jeg ble liggende på sengen å råglise og le for meg selv i en halv evighet.

Så gjentok jeg det hele 6 ganger til før jeg la meg til å sove for natten. Meget trett og meget fornøyd.

Siden har jeg aldri sluttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...