Gå til innhold

Klarer dere å forestille dere.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det bor et lite menneske inne i magen deres???

Jeg skal ta ks om 11 dager og vet at gutten min er helt ferdig, og at har er tjukk og god. (har vært til vekstekstimering)

Tenk at han ligger der....kanskje med masse hår og ligner på sine to store

brødre...... Av og til begynner jeg å forestille meg hvordan han ligger og hvordan han ser ut.....det er jo et mirakel dette med baby i magen....og for en lykkefølelse......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt fantastisk å tenke på!! Er mitt første barn, og det har ikke helt gått opp for meg at det skal komme et lite menneske ut av meg og inn i livet vårt om bare kort tid!!:)

Er så rart å tenke på..Har jo sett ganske bra bilde fra UL der man ser rett på ansiktet, men vanskelig å se hvordan den eksakt ser ut! Blir en utrolig opplevelse å endelig få se den lille, som har vært inni meg i så lang tid nå. Kan ikke vente!!:D

Skrevet

ja det er et mirakel!! Synes det er herlig å være gravid.

Det er jo pussig, har vært sykemeldt siden nov pga bekkeløsning. har kjedet meg mye og hatt mange smerter, men jeg ville ikke ha byttet bort dette for alt i verden!!!

Jeg synes det er fantastisk å ha et barn i magen...det her er nr 2 og jeg vet at det ihvertfall blir en til...kanskje til og med to..HAHA!

jeg må jo være helt koko!!

Skrevet

Det er helt sprøtt..helt utrolig hvor unik kvinnekroppen er :-)

Hadde diskusjon med min mann på fredag.Han mente at mannfolka var like unik..jeg spurte hva de kunne gjøre siden han mente dette..Da svare han..Vi kan stå å tisse..hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...