Gå til innhold

En deilig vårdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Været i dag har vært helt nydelig:-) Så deilig har det vært at vi har tilbragt store deler av den ute og blitt klare for å pakke vekk presenninger og finne frem hagemøbler, sklie og lekehuset til lille rosa:-) Altså, vi har ikke gjort det, men vi har blitt klare for det:-) Så i løpet av uka tror jeg rett og slett at vi innvier våren her, med grilling av pølser på terrassen.............om ikke snøen kommer da....

Men påskeliljer, det har vi på trappen og det er så koselig!!!

Gleder meg til våren kommer for fullt!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hurra! Er det ikke deilig med vår i luften. Dessverre så har ikke vi fått nyte dagen så mye. Vi har først vært på babysvømming og deretter var vi på middag hos noen venner. Men, har hørt at det skal bli strålende vær hele denne uken, så satser på mange og lange fine trilleturer. Sitter nå og ser etter sykkelvogn. Mannen min kribler etter å få dratt på sykkeltur, og hvis hele familien skal av gårde, så trenger vi sykkelvogn. Noen som har noen tips på gode vogner? Har sett på en Croozer, synes den ser tøff ut.

Skrevet

Hei coscos, og takk for sist!

Ja her var vi ut på tur alle 6 i dag, og det var deilig, deilig, deilig! Gikk nesten en mil (de 2 store nesten-ungdommene våre syklet, da) og lille-snupp sov hele turen!

Jeg kribler også etter å sykle, men må nok vente litt til. Mener å ha sett at XXL i Ski har ganske bra utvalg i sykkelvogner, men har ikke sammenlignet pris e.l. med andre. La bare merke til det en dag jeg var innom.

Du får sende en liten melding hvis du vil ha trille-følge. Lover tur uten avbrytelser fra Bohus-sjåfører denne gangen, he, he. Ble fint, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...