Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vite i morgen om jeg får fast jobb til høsten. Men jeg vet jo ikke enda om mini får barnehageplass. HVa gjør jeg om jeg får jobb, men ikke bhg.plass? Vet ikke om noen potensiell dagmamma heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ganske lenge til høsten da, så du har jo tid til å finne en løsning på barnepassituasjonen.

Skrevet

Det er lenge til høsten, og du har tid til å finne frem til en erfaren dagmamma. Vi kjente ingen i Bergen, og måtte ha en. Hengte opp lepper, spurte naboer om noen kjente noen, fikk tips her inne, og hengte opp lapp på hs og i åpen bhg. Fikk en erfaren og kjempe flink dagmamma til gutten vår, og jeg var nesten litt lei meg da vi fikk bhg.plass.

Skrevet

Ja, jeg vet det er lenge til høsten, men jeg er nok en liten kontrollfrik og liker å vite at alt er i orden. Og så er det nok litt det at denne jobben kom litt brått på også. Hadde egentlig planer om å være hjemme et år til, og vente med å søke inn mini i barnehagen, men så dukka denne jobben opp, som jeg ikke kunne la være å søke på.

Får høre hvordan det blir med jobben i morgen, så får jeg evt. begynne å holde øyne og ører oppe i forhold til dagmamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...