Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Finnes det noe mildere enn Hvit Kent? (Tjære: 1mg Nikotin: 0,1 mg Karbonmonooksid: 2 mg)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 hvorfor røyke i det hele tatt, du får det ikke bra uansett hvor hardt du forsøker!
Miss Misantrop Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Provde aa google det, men fikk ikke noe opp... Kanskje noen her jobber paa bensinstasjon eller I dagligvarebutikk som kan gjore en liten mini etterforskning for deg?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Hvorfor må det alltid være noen som bare må slenge enkelte kommentarer ut av seg-kan de ikke heller bare la vær-jeg bli bare så innmari irritert!!!!! jada -vet jo såklart at røyk er skadelig osv,men nå er det ikke alle d er like lett å slutte for,sånn er d bare,så da må d vel være mye bedre når en først ikke klareer å slutte,å røyke det som er mildest å få lov til å spørre om det uten å få pes ifra andre!!!!!!( sorry-måtte bare få d ut) Tror det er hvit kent som er det mildeste..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Tror du virkelig at du gjør barnet ditt en tjeneste ved å velge det mildeste merket? Dette kaller jeg virkelig å lure seg selv....
Elipepsi Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Snakk om å dra (forhastede) konklusjoner. For alt du/dere anonyme vet, så kan dette være et helt uskyldig spørsmål, som ikke handler om å røyke i svangerskapet i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Jeg royker ikke selv, ikke fordi jeg er saa flink- det var bare det at jeg var blant nerdene paa ungdomsskolen og tidlig vidregaaende saa jeg ante ikke engang hvordan det skulle gjores. Derfor har jeg heller aldri maattet slutte. Hvis man ikke kan slutte inbiller jeg meg at 10 malboro er verre enn 10 av den hvite kent?
Elipepsi Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Jeg kan dessverre ikke svare deg, for jeg har ikke peiling på sigarettmerker og styrke. Kan bare se for meg at det er ille, uansett hvilket merke man røyker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå