Denice Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 ..strikke så mye som en gryteklut... men skal bli tante og resrvetante til sommeren. Har så lyst til at disse to små vidunderne skal få et lite stikketsett hver.. bukse og jakke kanskje...Eller vognteppe.... Er den NOEN der ute som kunne tenke seg å ta et lite oppdrag?
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Det er en her inne som tar på seg oppdrag. Kanskje om du skriver det du vil i overskriften. Noen av oss "late" går ikke alltid inn og sjekker når det ikke står tema i overskriften:)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 kjøp ullsilke, eller noe i den duren. så strikekr du 16o masker haugevis av ganger -- det klarer du! (tom jeg klarte det, er nerd til fingerspissene) Myye koseligere med ting du gjør selv :-)
Denice Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Hehehe.. Flaut.. men NEI, jeg kan ikke engang legge opp en masle jeg... ekstreeeemt dårlig på det der.. Desverre! Men helt enig at det hadde vært MYE koseligere å lage noe selv...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Dette er mailadressen tilø ei som pleier å strikke for meg. Hun er veldig flink og rask!! Hun ønsker helt sikkert oppdrag, så du kan jo sende henne mail. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå