Gå til innhold

Kles-krise! Blir litt deppa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i dåp om to uker. Føler meg bleik og feit og aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Er 14 uker nå, 16 uker når dåpen finner sted. Grubler over dette når jeg skal sove, og fikk plutselig en god idé - bunaden min! Trodde jeg. Jeg visste jo at den var trang, men livet er høyt så jeg tenkte jeg klarte å presse den på. NEIDA! Ikke sjans...

Tror dere det går an å jukse den på, med feks å feste den med sikkerhetsnåler? Blir den ødelagt da? Er vel for seint å få den sydd ut nå.

Eller er det noen som har forlag til pene kjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er nok litt sent aa faa den sydd ut. Prov noen kjoler med hoyt liv- og kanskje litt selvbruningskrem? (Har ikke hort at det er farlig, derimot har jeg lest her inne, saa du faar ta det som udokumentert info, at solarium ikke er saa bra.)

Skrevet

Kanskje jeg kan invistere i en runde med spraytan? Lukter ikke mye godt da, men det hjelper kanskje på utseende. :)

Skal lete etter kjole i morgen.

Skrevet

Tror mange gravide føler det sånn på et eller annet tidspunkt. Jeg kjenner meg iallefall igjen. Men det finnes utrolig mye fint i mamma tøy også. Ville tatt meg en shopping tur og spandert på meg noe nytt. Hjelper på humøret. Selv tar jeg litt solarium en gang i blant, men kortere tid enn vanlig nå som jeg er gravid.

Skrevet

Spraytan var en god plan, pleier aa gi flotte resultater. Saa faar du bare kompensere for lukten med parfyme, lol lykke til med den store kjole jakten. Gleder meg til magen tar litt mere babyform jeg ogsaa, da er det jo helt ok aa vise den frem. Jeg som du er I uke 14 saa det ser bare litt plosete ut. Aesj!

Skrevet

Er selv veldig glad I solarium, da det renser huden min og er godt for muskler og ledd (I tillegg til aa fjerne fiskebolle fargen). Bor I tropene saa trenger ikke det naa, men greit aa vite at muligheten er der naar jeg kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...