Gå til innhold

Da flytter jeg inn her:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig å være ferdig med første trimester,- spesielt etter endel blødninger og spontan abort forrige gang.

Vært på ultralyd for 1 1/2 uke siden og alt ser veldig fint ut, så gleder meg til et semester med forhåpentligvis litt færre bekymringer;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER OG VELKOMMEN!! :) Mine bekymringer har hvertfall sluppet taket.

Skrevet

Takk takk! Det var godt høre at bekymringene dine har sluppet taket;-)

Skrevet

Velkommen skal du vaere. Har laert kjempe mye her inne. Maa nok ta noe med salt klype, men jeg er 1. gang og har hatt god nytte.

Skrevet

Velkomen inn hit. Godt å komme seg over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...