mama73 m/tre søte små Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Deilig å være ferdig med første trimester,- spesielt etter endel blødninger og spontan abort forrige gang. Vært på ultralyd for 1 1/2 uke siden og alt ser veldig fint ut, så gleder meg til et semester med forhåpentligvis litt færre bekymringer;-)
nat&alex Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 GRATULERER OG VELKOMMEN!! Mine bekymringer har hvertfall sluppet taket.
mama73 m/tre søte små Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Takk takk! Det var godt høre at bekymringene dine har sluppet taket;-)
Miss Misantrop Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Velkommen skal du vaere. Har laert kjempe mye her inne. Maa nok ta noe med salt klype, men jeg er 1. gang og har hatt god nytte.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Velkomen inn hit. Godt å komme seg over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå