Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Endelig har angsten til sambo gått over, angsten for å skade den lille. Etter lang lang tid prøving og gjentatte spontan-aborter satt den, og dette er første barnet til min kjære, men mitt andre. Og endelig... siste biten for et fullkomment forhold er på plass!! Den siste nærheten og intime kontakten er der igjen! Ikke så mye å skrive om dette da, men for meg er dette veldig veldig lettende! Og heldigvis har jeg ikke mistet lysten for på sex, men er heller ikke klar 24/7. Hilsen Lykkelig.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Koselig å høre at du føler ting går greit hos deg.Kjekt å høre om positve ting også,ikke bare negative ting. Lykke til videre i svangerskap og forhold.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Takker=) Greit å få det ut liksom, selv om en gjør det som anonym=)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Forstår at du lager dette anonymt,mange som synes det er flaut å prate om sex.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Oi, 4 måneder... Utrolig bra at dere har kommet dere igjennom det uten at forholdet har tatt skade....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Hi her. Vil man at noe skal fungere og har bestemt seg for at det skal bli bra så kan det bli veldig bra. En må bare ta seg i nakken og tenke på den andre`s følelser. Han har tross alt ikke vært gjennom dette før,og ville ikke gjøre noe "inni der" som kunne gjøre skade=) Han er jo søt og da... hehe. Det har holdt hardt noen ganger, men åpenhet og ærlighet rundt frykten for hans del, savnet for min del.. osv har hjulpet myyye.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Fint at han har kommet seg over frykten nå da :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Ja det er veldig gost å vite at det ikke henger på skuldrene hans lenger=)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Og det skulle selvfølgelig stå godt!! Bare tilfelle noen av disse rettskrivings-agentene skulle komme innom!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Og etter 4 måneders sølibat må det da ha vært helt fantastisk å prøve igjen? Må jo nesten være som første gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå