Gå til innhold

Kles-krise!!

Skrekkblanda fryd *mamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i dåp om to uker. Føler meg bleik og feit og aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Er 14 uker nå, 16 uker når dåpen finner sted. Grubler over dette når jeg skal sove, og fikk plutselig en god idé - bunaden min! Trodde jeg. Jeg visste jo at den var trang, men livet er høyt så jeg tenkte jeg klarte å presse den på. NEIDA! Ikke sjans...

Tror dere det går an å jukse den på, med feks å feste den med sikkerhetsnåler? Blir den ødelagt da? Er vel for seint å få den sydd ut nå.

Eller er det noen som har forlag til pene kjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Har ikke gravid-mage enda, bare lagt på meg ca 5kg og ser lubben ut :(

Skrevet

Er jo mange fine kjoler som er vide over magen uten å være gravidkjoler:) dessuten forventes det sikkert ikke at du har den perfekte kjolen når du er gravid, da er du jo litt unnskyldt..? men man vil jo være fin da.

Skrevet

Prøvd bunaden igjen, den kan jeg visst glemme...

Da blir det kjolejakt i morgen, og så invisterer jeg i en spraytan før dåpen :)

Skrevet

Dra på Gina Trikot og kjøp en fin vid kjole, eventuelt med belte rett under puppene... Eller tights og genserkjole med høye støvletter til...

Masse som skjuler de kiloene, og som er lett og ledig å gå i...

Skrevet

http://www.mammashop.net/kjoler.html

Her var det mange som du kan bruke hele veien... Kan jo ringe døm å høre ang leveringstid..

Jeg har kjøpt en kjole på veromoda jeg som jeg har tenkt til å bruke i konf to uker før termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...