Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Ja, for noen av dere er jo det. Si meg; har dere ingen venner, ingen barn å ta dere av, ingen hybelkaniner som dere kan kjempe mot, ingen klesvask, spiser dere aldri???? Fatter ikke at det går an å sitte her dagen lang. Jeg er innom en gang i mellom. Ikke hver dag engang. Men jeg ser de samme hele tida. Spesielt her på krangle. Og jeg blir skremt over hvor lite konstruktivt dere har å komme med. Kun drittslenging. Har dere så dårlig selvtillit at dere må være ekle mot andre for å føle dere bedre selv?? Dere kan seriøst ikke ha noe særlig til liv.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Skal vi ta det punkt for punkt? (for jeg er "alltid" her) Jeg har masse venner. Jeg har barn å ta meg av. Jeg har vaskehjelp som tar seg av hybelkaninene. Klesvasken trenger jeg da ikke stå å se på at går rundt og rundt i maskinen? Jeg er riktignok ikke mest på kranglesiden, så kanskje jeg ikke tels likevel?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Var myntet på de som er på kranglesiden hele tida. Og som bare lirer av seg piss.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg lever å ånder for at jeg kan plage likskiten av slike konstruktive surfitter som deg vennen:-) Klesvask er vel ikke noe problem og med intigrert tørketrommel så går den jobben unna fort som faen!! Hybelkaninene inngår blant husdyrene her og kan være et stort problem at de utfører en gjengvoldtekt mot marsvin og katte flere ganger dagen!! Ungene mine blir slått, pisket og vasker seg aldri!! her slipper ingen inn i huset.. middag, husvask er det ungene som står for, slik at jeg kan henge her fra morgen til sent på natt:-) noe mer du lurte på?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Du er her alltid! Jeg for min del bruker kanskje maks 4-6 timer hyver dag for å lese gjennom innlegg dere har skrevet, og synes dere bør bli mer konstruktiv i debatten deres! Selv sliter jeg med alvorlig fedmeproblem som gjør at jeg kan stelle hjemme, se på at vaskemaskina gjør jobben, kose meg med TV og dulle litt med snuppeluppa mi. Jeg har mange venner og de besøker jeg 1 gang i måneden for at vi ikke helt skal miste kontakten. Hi.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 FLOTT!!! Til og med noen som utgir seg for å være meg her.... Hilsen den ekte HI
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer, kvartalets mest nyskapende og dyptpløyende innlegg.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Jeg vet ikke om du regner meg som en som alltid er her, men jeg får tid til alt. Er superkvinnen.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Jeg og. I det hele tatt burde en del anonyme snurpfitter komme til oss og gå på kurs.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 hehe.. nå tar vikelig annie av her med nytenking
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Er ikke tvil om det. Kan villig lære bort triksene jeg. Ikke noe problem:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Jeg fikk iallefall sysselsatt dere litt mer. Så da er mission completed. Og - nei - jeg behøver ikke noe kurs. For jeg har ikke tenkt å oppholde meg her dagen lang. Livet er for kort til det. Tuddiluuuuu...
Brenda Walsh Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Livet er for langt til å stresse hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 Stresser aldri, jeg. Poenget er at det må da finnes bedre ting enn å sitte her dagen lang. Finnes andre ufornuftige ting man kan gjøre også. Men har man ikke noe liv, så er det jo deres loss.
Brenda Walsh Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 Ja, det er en klok kone som kanaliserer seg selv gjennom meg i kveld:)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Du er dum anonym. Alle har forskjellige interesser vet du. Alle er ikke like snerpete som du. Kom deg vekk, finn deg noe annet ufornuftig å drive med.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 Dom som sier at andre er dumme dom er dumme dom!! Så da er vel du ganske D-O-M-M du da!! Jada, men som sagt. Jeg oppnådde det jeg ville. Og dere hengehuer ble tydeligvis truffet, og irritert. PANG! Snerpete...hmmm... den var ny!!!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 Ingen venner, bare 15 luftbarn (de styrer seg selv) Hybelkaniner samler jeg på. Og jeg går naken, så klesvask driver vi ikke med. Noe mer?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #22 Skrevet 3. mars 2008 - Nei jeg har ingen venner -Ja, jeg har et barn jeg bør ta vare på -Ja, jeg har mange hybelkaniner jeg skulle tatt rotta på -Njo, jeg har av og til klesvask -Njo, jeg spiser helst i selskap med andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå