Gå til innhold

Hva faen?! Alt nå? *lei seg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod opp sent i dag, siden jeg har hatt barne og mannefri hele hele helga.

Og lilebrors første kommentar var "jøss, har du fått deg en på hvert øye eller?"

Og jeg går og ser meg i speilet og oppdager (til min forferdelese!) at jeg faktisk har fått fødeansikt, som jeg fikk sist. Men da fikk jeg det i uke 39!

Nå er jeg liksom i uke 28, og føler ikke HELT det er på sin plass med bollefjes ennå:(

*leeeeeei seg*

Noen som vet hvorfor jeg kan ha fått det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen har tatt hårreisende feil av termin?? ;-)

Skrevet

Ikke meningen å gjøre narr av problemet, altså, skjønner jo at det ikke er moro. Håper du tar det med et smil :-)

:-)

Skrevet

Hehe, ikkesant:p

Nei, skummelt, håper ikke det, hakke tid til unge NÅ;)

Men det er jo litt ubehagelig, er liksom så pløsete. Men fingre og bein/føtter er ikke hovne. (tenkte jo litt på svskapsforgiftning også...)

Skrevet

fikk du gutt sist?? Og venter jente nå?

"jenter tar skjønnheten fra mammaen sin", veit du

Skrevet

Har du andre sympomer som kan tilsi sv.forgiftning, da?

Rart at det bare er ansiktet... satse på at det "renner" nedover og fordeler seg i løpet av kort tid :-)

*medfølende klem*

Skrevet

Jeg er litt usikker egentlig, siden jeg stort sett har tilbrakt helgen som drog:p (seng og sofa for alle penga!)

Men jeg har noe dårligere form og mer kortpustethet nå enn tidligere. Noe jeg vil anse som normalt egentlig.

Husker heller ikke hva alt av syptomer er i farten, men det får jeg sjekke på Doktor Online eller no... *lese lese*

Skrevet

pokker..hehe

men ofte kan vel symptomer komme før i andre svangerskap...???

baaaare 12 uker igjen..hehe

Skrevet

Jeg har sett ut som en pløsen elefant siste 10ukene av de to siste svangerskapa mine... Månefjes og Donaldføtter...all sympati...veit hvordan det er ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...