Gå til innhold

Stikkninger i skjeden, uke 35


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Det stikker liksom nedover i skjeden hvis dere skjønner? Er i uke 35,3 med mitt tredje barn, men husker så dårlig fra hvordan det var sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde stikkninger fra uke 14 eller noe jeg..og de varte ut hele svangerskapet...

Skrevet

Jeg hadde det helt på slutten av svangerskapet. De sa det var nedpress. Veldig ubehagelig iallefall.

Skrevet

Jeg har det jeg også, har hatt det en stund nå, noen ganger er det så ubehagelig at jeg nesten ikke klarer å gå men er ikke bekymret i det hele tatt for det. Mener det er ganske normalt. Har hatt det en del i dag.

Skrevet

Jeg har også dette. Begynte ca uke 34 og har bar økt på. Veldig plagsomt. Er i uke 36. Stikningene begynte ganske likt med at babyen begynte å sige nedover, så det at noen nevner nedpress her kan nok stemme for meg iallefall. Ble samtidig mer sliten i korsryggen også. Men jeg tenkte å nevne det for legen min på kontroll denne uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...