Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Er det normalt? Det stikker liksom nedover i skjeden hvis dere skjønner? Er i uke 35,3 med mitt tredje barn, men husker så dårlig fra hvordan det var sist...
silhah og emilie Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 jeg hadde stikkninger fra uke 14 eller noe jeg..og de varte ut hele svangerskapet...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde det helt på slutten av svangerskapet. De sa det var nedpress. Veldig ubehagelig iallefall.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har det jeg også, har hatt det en stund nå, noen ganger er det så ubehagelig at jeg nesten ikke klarer å gå men er ikke bekymret i det hele tatt for det. Mener det er ganske normalt. Har hatt det en del i dag.
Venezia 1 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har også dette. Begynte ca uke 34 og har bar økt på. Veldig plagsomt. Er i uke 36. Stikningene begynte ganske likt med at babyen begynte å sige nedover, så det at noen nevner nedpress her kan nok stemme for meg iallefall. Ble samtidig mer sliten i korsryggen også. Men jeg tenkte å nevne det for legen min på kontroll denne uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå