Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Så morro, snuppa her er 7mnd om en liten uke, og jeg tipper hunkrabber innen da...bena flytter seg, men ikke armene,ganske komisk i grunnen
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 hehe, sånn sto småtten i noen dager.. nå begynner han å skjønne at dersom han får med seg henda i tillegg, går det fremover. men han kommer seg frem uansett da. han er en racer på å åle seg bortover som en liten øgle.... plutselig er han på den andre siden av stua med mamma'n som roper "neeeeei!" Hehehe ;o) '
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 jeg blir stressa jeg, småen min å har det kjempe travelt :-( han kunna i hverfall venta med å gå til han er året syns jeg, blir liksom ingen baby lenger når de lærer seg å gå, men han er bare 8 mnd å 17 dager! han har bare akkurat begynt å slippe det han holder da, så blir ikke mange skrittene før han tryner men. litt trist lell synes jeg. snakka med legen om dette , hun mente også at hoftene kan bli litt skeive hvis de går så tidlig siden beina ikke er blitt så harde. men hva skal jeg gjøre da nekte han å reise seg...han krabba rett før han var 7 mnd han her også, så se opp snart har dere "storunger" hele gjengen :-)
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Så flink! Her blir det nok en stund til Milla krabber enda, hun prøver å komme seg opp på knærne , men detter da fremover på nesen, hihi;o) Hun kommer seg steder da, men det er helst bakover;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå