Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke10 og har får litt gulaktig utflod når jeg tørker meg etter dobesøk. har ikke fått noe i trusa. Har dere hatt dette?? vet dere noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også dette, hele tide. Tror ikke det er noe. Jeg fikk engeng beige utflod også etter trening. Da ble jeg ganske redd, men satser på at alt er bra med den lille. Er 12+5 idag.

Skrevet

Jeg har også nesten bare gulaktig utflod,- bruker truseinnlegg;) Det er visst helt normalt med disse fargene bare den ikke blir grønn, det kan tyde på infeksjon.

Skrevet

Må også bruke truseinnlegg hele tiden.

Skrevet

Det er helt normalt med økt utflod i graviditeten, men det kan også være at du har en soppinfeksjon. Kan være greit å få sjekket det. Legen tar en prøve og undersøker om det er vanlig utflod, eller sopp som må behandles :)

Skrevet

Er det sopp kan det klø/svi og eventuellt lukte...

Skrevet

takk for svar, har ikke kløe eller lukter ikke, men skader ikke ta en prøve når jeg er på kontroll. Men kan det evt skade fosteret om jeg venter litt??

Skrevet

Et lite tips er aa vaske seg med bare vann (ofte) og ikke med saape. Et annet er aa ikke bruke truseinnlegg, men heller skifte truse mange ganger daglig om noedvendig.

Hadde en del utflod en stund men fulgte disse raadene og det roet seg litt. 3 ganger har jeg tenkt at nei naa maa jeg bare bruke litt saape. Da gaar det to timer og saa er det fullt kjoer igjen, hehe..... Saa jeg maa bare skylle hele tiden og skifte ofte, saa holder jeg det i sjakk. Ikke at det blir saa mye, men liker aa vaere ren jeg da...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...