Gå til innhold

Ahhhaaaaaaaa...God morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere har sittet på de overdimmensjonerte rompeballene å liret fra dere gruff og annet møkk dere lurer på om livet generelt hele denne helga:-)

Uansett mens dere har sittet her inne å latt ungene gå for lut og kaldt vann (var ikke til deg luten) så har jeg vært på fjellet, lekt med drittunger med snøballkrig, aking og snøhulegraving:-) Dette vet selvfølgelig ikke dere hva er for noe, da rompa mest sannsynlig er litt for stor til å komme inn i normale snøhuleinnganger og at dere ville blitt en lett blink for ungene i snøballkrig:-)

Håper uansett dere får en kjemfin søndagskveld og tar litt vare på ungene deres akkurat slik som meg:-)

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt kamflott dag til deg også.

Skrevet

Ha................Not..........støl både her og der jeg=) Frisk bris i håret og rosekinn skal jeg fortelle deg=)

Skrevet

Sikkert for at du har sittet på verandaen å røyka i hele dag det vennen:-)

Skrevet

Du gamlefar.................her har jeg faen tråkka for harde livet med både en og to unger på slep............med desperat kamp for å finne vann til de småungne som blir slitne med en gang, men har faktisk sittet på verandaen også i dag jeg å nytet godværet med en røyk og kaffe=)

Skrevet

Haaaa. lurer ikke meg vennen:-) Tipper du satt i den lurvete sykkelhengeren med brennmerker etter notorisk kjederøyking og at de stakkars ungene måtte tråkke for harde livet for å få lufta mor i huset:-)

Skrevet

Hehehe.....nåååå er du vel litt ute på viddene igjen eller..........for mye fjell luft? Leste det var en person savnet i fjellet pga dårlig syn.,.................Yppert, du vet hva sykesøstrene har sagt om å legge de igjen hjemme, MEN må bare si jeg er kjempeglad at du ble funnet igjen........tror det var snakk om noe oppi et tre...eller no.=)

Skrevet

Feit ræv meg her og fæit ræv meg der,du aner ikke hvor godt og mykt der er å sitte på du..din pingleræv:)

Skrevet

Hør her slugga!!! at jeg har et skikkelig falkesyn og er reneste villmarkens sønn, så der bør du bare rulle inn puppene å finne på noe bedre:-) Dessuten så hadde jeg ungene i løpestreng fra hytta så jeg slapp å sette i gang større leteaksjoner:-) Jeg er også glad dor at du fant et vanntrau slik at ungene dine fikk litt påfyll av vann etter at de var tørste etter det slaveriet du hadde utsatt dem for tidligere i dag:-)

Skrevet

Ha ha , DU MENER ungene hadde deg i løpestreng,............men den røk.............=) OG HVA har jeg sagt om puppene....HÆHÆHÆ....

Skrevet

Pingleræv???????????????? deg skal jeg filleriste senere vennen:-)

Skrevet

hehe.. og hvem har vært ut med korrekturlakk på overskrifta her da:-)

synes liksom hele meninga forsvant med at enkelte ord ble visket bort:-)

Skrevet

Haha ingen trussel,så sterk er du ikke at du klarer å filleriste meg.Dessuten er du så sliten etter aktiviteter med barna.Jeg for min del har liggi på sofan og slappa av og er derfor opplagt til kamp mot sånne trøndersodder som deg!!!! :)

Skrevet

Ro ro ro.......ikke meg=)

Nei nå skal ungene mine få litt middag, kan anbefalle deg å la dine også få noe i magen sin............mulig det er manko på matinntaket dems som gjør de så grettne=)

*smaaaaaaask*

Skrevet

her slipper jeg all middagslaging i dag vennen, men at du ringer jukfoodekspressen slik at ungene dine får mat er jo ikke akkurat noe å skryte over da:.-) hmmm.. klokka så mye ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...