KR0705 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 noen som kan gi meg noen tips til farger i bukett og på bordene. har bestilt hvite servietter med sølv trykk. men er redd for at det blir litt kjedelig bare med hvit og sølv. tenkte å kjøpe glassboller, hvor jeg har blomster som flyter i vannet. ikke noe glad i store blomsteroppsatser... men hvilken farger????......
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 finn en farge som kan gå igjen rundt omkring.. eks; invitasjoner, blomster, dekor, bordkort ++ en farge du eller kjæresten er glad i, en farge du har i kjolen eller han har på slipset... jeg skal ha lys og mørk grønn som innslag, og vanilje og eggeskall som basefarger (duker, gardiner, sevietter)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har brukt store deler av dagen i dag til å søke på nett etter brudebuketter og inspirasjon. Jeg skal ikke ha mye farger, og det hele skal være ganske så diskret. Jeg har foreløpig kommet frem til at orkidéer med litt rosa (LITT rosa), kanskje sammen med roser som er svært blekrose/såvidt gule (gjerne i kombinasjon. Mener det finnes) blir å finne i min brudebukett. Det går vel også fint til sølv. Gerbera kommer jo også i de fleste farger og gjør seg fint i boller med vann. Synes de også er veldig fine i buketter. Hvis du søker på "bridal flowers" og "bridal bouquet" så får du litt å titte på ;-)
Vannmann35 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Ta hensyn på fargene i festlokalet også - er det orange vegger eller røde stoler, så er det kanskje ikke så flatterende med rosa blomster... Hvitt og sølv trenger ikke bli kjedelig - det kommer ann på hvordan man gjør det. Skal selv ha helt sølvfargede servitetter og gavebokser, hvite t-lys og noen lange lys i gull tror jeg (det er det en gullaktig tapet som jeg lnsker å ta opp fargen på). Ellers blir det helt hvite blomster, roser eller peoner tror jeg - noen med litt sølvfarget glitterspray på, samt sølvhjerter og Swarovskij krystaller strødd utover bordet. Kommer til å bli kjempelekkert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå