Gå til innhold

Dagens tips for ømme pupper og trening!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde så lyst på en løpetur i dag - det er så fiiint og vårlig ute. Jeg har hatt et problem med utrolig ømme pupper, og dette har plaget meg ved hopping og løping (er nok litt mer aktiv en gjennomsnittet!). Men løsningen fant jeg i dag: 2 myke, gode og stramme BH`er utenpå hverandre gjorde susen og jeg kjente ingeting til de ømme puppene mine under løpeturen! Da er jeg klar for aerobic og step igjen også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Så koslig at det er flere spreke her. Har løpt en del jeg også og trener styrke 3 ganger i uka.I hvert fall frem til kvalmen...Er i uke 7...

Skrevet

Hehehe, det med to BH er har jeg funnet ut av også.Jeg har en vanlig BH og en sports BH utenpå når jeg løper.Det hjelper!Sliter også med veldig ømme pupper, det positive er at de ser hakket bedre ut enn ellers...:)Trener som før jeg også, flere ganger i uka, forskjellen nå er at jeg trenger en time eller to på øyet etter en økt.Det går greit mens jeg trener, men etterpå er jeg helt ferdig.

Skrevet

Jeg har kjøpt treningsbh som er en str for liten, i tillegg har brystene vokst...den holder de på plass:) Ikke noe god å ta på, men når den først er på holdes de på plass og jeg kan hppe og løpe ganske mye før det blir smertefullt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...