Trulte76 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Når man bruker pendel eller ring med hårstråd over magen for å finne ut om det er gutt eller jente hva er hva? Når den er i sirkel er det ? og att og frem da er det?
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 http://www.lekegrinda.com/Gutt_eller_jente.shtml står forklart på denne siden.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 bare hyggelig! har så lyst på nr tre jeg også.... hehe... mulig vi skal begynne å prøve nærmere sommeren... juni eller noe =) hihi...
Trulte76 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 var ikke helt sånn da hehe men jeg ser helt forferdelig ut..masse kviser!! så det kan tyde jente hihi jeg har to jenter fra før..og det vistet ikke bakfra jeg var gravid..la ikke på meg på rumpe å lår..var heller slank..så der skulle de vært gutter..og jeg hadde heller ingen kviser Ikke helt til å tole på nei
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 hehe.... ja da har du vært helt motsatt av det jeg har hørt om tegn på jente/gutt..... lykke til uansett!!! har du forresten prøvd den kinesiske fødselskalenderen?? det finnes to forskjellige. en her på bim og en på babyverden tror jeg.. bare å google det...
Trulte76 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 sirkel var jente og att og frem gutt..og jeg fikk krafit utslag på jente hehe Ja jeg la ikke på meg på sidene, lår eller rumpe hehe.. Ser ikke ut til jeg gjør det nå hell..har heller slanket meg i låra istedet er 15 uker nå da.. ene kinesiske kartet som jeg har sjekket før..der skulle jeg ha hatt en av hver nå hehe..så den stemte ikke..kanskje den andre stemmer?!? skal sjekke etter..
Trulte76 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2008 babyverden skulle jente nr 2 vært gutt haha..og jeg er usikker om jeg ble gravid slutten av nov eller begynnelsen av des..nov er jente og des er gutt..men trur jeg ble det begynnelsen av des da.. her inne så stemte begge jentene mine og jeg venter ei jente til..så den stemte iallefall med mine to første da..så gjenstår å se om den stemmer med nr 3 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå