Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 hva skal jeg pakke i baggen?evt. ha på meg?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 I baggen pakker du det du har lyst til å ha på etter fødsel og i dagen på sjukehuset... anbefaler deilige joggebukser og store t-shirt. eller ammetopper... Under selve fødselen får du utdelg en halv-lang kjortel på føden.. så har du trusa på helt til du får beskjed om at det er på tide å ta den av.... lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 under en fødsel så må du ha på bh.....stringtruse.....en trang rosa topp....og gjerne mørk blå jeans, helst supertrang... Huff....blir så lei alle dumme hjernedøde spørsmål her inne .....går det ikke ann å tenke selv?????
Bebis08 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Det går jo an å tenke selv, men hva er vitsen med en side som dette? Det er jo at man kan spørre om alt fra a til å....... Jeg hadde en lang sykehusskjorte og truser, og etter hvert var det vel knapt noen av delene, men alt går av seg selv, og de forteller deg nok hva du skal gjøre underveis...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 ble full stripp på undersøkelsesrommet og deretter fikk jeg en "sexy" sykehusskjorte med hel split bak... og truser var ikke ønskelig.var da 4 cm åpen
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 De kan holde seg fra å svare hvis man ikke har noe annet å si enn sånne kommentarer. Lurte selv, man vet jo ingenting på forhånd:) Jeg skrev i ønskebrevet til jordmor at jeg ville ha klær på lengst mulig. Tok av trusen når jeg ble trillet inn på fødestua, men fikk på sykehusskjorte, uten bh. Barnepleier kneppet opp skjorta når babyen kom ut så jeg fikk han på brystet:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 først til deg som skriver at dette er et dumt spørsmål- hva gjør du her inne egentlig- du kan i hvert fall ikke ha spesielt stor sosial inteligens- når man lurer på noe og gidder og skrive et spørsmål her så er det vel fordi man faktisk lurer- og da trenger ingen å mene at det er teit.. det er faktisk veldig forskjellig hva vi vet og ikke- hve vi bekymrer oss for og ikke. så keep your stupid thouhts to your selves og la oss andre hjelpe hverandre med smått og stort. Takk for denne bim.com sier nå jeg. Jeg skrev i mitt brev til føden- at jeg ikke klarte tanken på å være avkledd og naken - så jeg hadde på meg bh og skjorten hele tiden og det var selvfølgelig ikke noe problem- og så hadde jeg også skrevet at jeg ikke visste om jeg ville ha barnet lagt opp til meg- så de spurte meg om det og så ville jeg det likevel og da bare la de det opp meg med bhn på- og så etterpå prøvde jeg å amme- og fikk det til- men hadde jeg villet kunne jeg tatt av meg bh og prøvd- masse lykke til.. og alt godt til både deg og meg og alle andre som lurer på ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå