Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 så vidt jeg vet så er jeg på vei inn i min 7 uke.det som er at plutsligt noen dager er jeg ikke uggen eller noe,men enkelte dager er jeg veldig uggen å har en del mensmurringer å vondt i hode. det er litt skummelt å ikke kjenne noe. hva med dere?
Ludviginne - mamma!! Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har også hatt det slik. Er også i min 7. uke. SKal på UL tirsdag, tidlig ul siden dette er IVF. Er så spent... Hadde en liten blødning tidligere i denne uka, ringte sykehuset, men de sa det ikke var noe å være bekymret for. Krysser fingre og alt jeg har for at jeg skal se et bankende hjerte på tirsdag...
miobell Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 jeg har hatt det sånn fram og tilbake.. av og til ikke symptomer, andre ganger en god del symptomer... man leser masse innpå her, og lærer hvordan svnagerskapet "skal være", det er i grunnen vel og bra det, men husk at det kan være så utrolig forskjellig fra kvinne til kvinne og fra gang til gang.. Er så mye som kan være normalt.. Masse symptomer, så vel som lite symptomer er normalt. Vedvarende symptomer til langt uti svangerskapet så vel som symptomer som kommer og går. Jeg var ganske bekymret i og med jeg manglet masse symptomer og var derfor på ul da jeg var 7+5. der fikk jeg se et lite hjerte som banket ivrig :-) Nå er jeg 11+0 , har hele veien hatt symptomer som kommer og går og varierer i grad.. alt er fint med meg :-) Husk at som regel går det så bra! Men skulle en bli for bekymret, så er det lov å oppsøke legen og bli beroliget eller få time til tidlig ul. Er så trist at en skal gå og være redd og nervøs gjennom store deler av 1.trim *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå