Gå til innhold

IKM uke 10??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm 6-7 mars. Tok en billigtest i sta...Selvfølgelig negativ..hehe..Nå skal jeg vente iallefall til onsdag. Har hatt mange symptomer, men har plutselig ingen i dag. Snufs..

Dere får slenge dere på så ser vi til uka hva som skjer med oss. Lykke til til alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ikm i uke 10. I følge mine beregninger skal jeg ha mens 9 mars! Hadde en utskrapning 11 feb så regner 4 uker fra da jeg! Kjenner jo alltids noe her og der. Men kan jo også være tegn på at tr er rundt hjørnet. Tok en test på fredag jeg, negativ.

Blir spennende å følge hverandre framover momlegåsegg!Lykke til!

Skrevet

Ja det blir ekstremt spennende. Når skal du teste igjen? Har du/har hatt symptomer? Evt hvilke? Jeg har vært oppblåst, vonde brystvorter, økt utflod, småkvalm-uggen, og ille trøtt. Men i dag har jeg bare såre brystvorter og føler ingenting. Hadde skikkelige mensensmerter i stad med strømninger ned i det ene benet. Men det ga seg heldigvis..

Skrevet

Jeg tror jo mensen kommer så tester meg evt ikke før søndag 9 eller 10 mars, hvis mens uteblir.

Jeg føler jeg har ekstrem god lukte sans. Har mens murringer hele tiden(nesten i to uker), økt utflod og stikkninger i pupper og mage. Men alle disse er jo typiske tegn før en skal ha mens også, så blir spennende å se hva det blir til. Har også vært litt små uggen, men når jeg spiser så går det over, så kan jo være derfor.

Skrevet

Ikm 8-9 mars, men har lite symptomer.... hadde veldig vondt i magen på lørdag, men vet ikke helt om jeg kan kalle det symptomer... er sinnsykt spent. Er i min 7 pp, så håper virkelig nå....

Lykke til allesammen!

Skrevet

Har ikm en gang mellom 5 - 7 mars jeg. Klusset litt med syklusen forrige pp, men venter litt med å teste for sikkerhets skyld:)

Blir det ikke riktig å regne fra den dagen tr kom, og ikke når den egentlig skulle ha kommet???

Har egentlig lite symptomer, men er veldig likt fra forrige gang jeg var gravid. Jeg fryyyyser som bar det, og er trøttere.Også har jeg litt ømme pupper, men ikke så veldig akkurat... Flere symptomer kom senere på meg. Ble ikke spes kvalm heller den gangen... Men hvis vi lykkes nå, og jeg tester positivt den 7 mars, så er det på datoen 2 år siden jeg fant det ut sist!!!

-Hva er oddsen for det liksom???

Håper, men har ikke helt trua gitt. Da blir det jo litt reprise liksom... hehe....

Skrevet

8-9 mars her :)

ingen symptomer.. men har egentli ikke kjendt etter heller :)

men er min 1 pp da.. så har vel egentli ingen forhåpninger..

Skrevet

Har ikm 6. mars. Har ingen symptom, og heller ikke særlig troa, men håper jo veldig veldig!!!

Min 2. pp

Skrevet

Tok test idag,på dag og den var positiv:-)!!!!

Skrevet

Jeg har ikm rundt i dag, så regner med å få TR i morgen eller onsdag. Har ikke noen tro på at jeg er gravid. Har ingen symptomer, bare voooonde pupper som jeg alltid får før TR. Men håper veldig for det da;) Testet neg i dag. Lykke til, håper det blir mange som for positiv test denne uka!:)

Skrevet

Æsj i dag mistet jeg trua helt.. Er 90% sikker på at mensen kommer de nærmeste dagene. Hadde SÅ mange symptomer, og brått så er alle borte. FIkk nå plutselig økt utflod og litt ømme bryster så da er det vel tegn på at tr kommer. Blæææ...Jeg som nesten trodde den satt gitt.....

Skrevet

Har ikm mellom imorgen og torsdag. Neg billigtest idag. Har ikke så mye forhåpninger denne gangen da jeg har vært syk siden el med influensa og bihulebetennelse og har pøst på med smertestillende. Begynte på antibiotika idag, vet ikke om det ødelegger sjansene mine :(

Skrevet

har ikm 7-8 viss jeg har regnet riktig..

ikke noen symptomer:(

min 2.pp

krysser fingrene for alle her inne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...