BellaSofia Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Er det noen som har erfaring med noen gode band i trøndelag?? Skal gifte oss i sommer og sliter med å finne noe, da vi ikke kjenner noen... Noen som kan hjelpe??
Tuppenmed4barn Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hei, hvor skal du gifte deg da?? Jeg skal gifte meg i Trøndelag men ikke før til neste år. Vet ikke hvordan musikk du liker jeg da men Slank Bakfra er ok bryllupsmusikk, Tre T Dains er å et bra band(mine brødre spiller der så er vel ikke så objektiv, men de får mye skryt da)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vi skal gifte oss i trondheim i sommer og vi har leid inn en kar som spiller gitar! Men vi kjenner han gjennom bekjente og jeg tror ikke han til vanlig spiller i bryllup! Vi skal ha en dj i tillegg vi da... Når og hvor skal du gifte deg da? Du vil ha live musikk eller?
BellaSofia Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Vi vil ha live band som spiller dansemusikk Gifter oss i Klæbu Er ikke så veldi kresne, hvovedsaken er at det blir god stemning
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Knoll og Tott fra Ranheim... Slank Bakfra som tidligere nevnt er fra Melhus/omegn... hmmm.... klarer ikke komme på noen flere dessverre.
BellaSofia Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2008 Noen som har kontaktinfo til noen av disse bandene??
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har sendt deg PM med opplysninger!! Ellers kan du gå inn på http://www.tspartner.no/index.php?artister=true men det kan nok hende koste litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå