Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har tatt womens care/ progesta care krem i noen mnd nå, og har ikke blitt gravid ennå, men mensen kommer ca hver 25. dag i stedet for i hytt og vær da, så det er veldig positivt synes nå jeg da. Så jeg har fortsatt med den. Dyr, men med 1 cm krem morgen og kveld holder den lenge alikevel. Lykke til
Babyønske �� Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg brukte den i 3 mnd, men hadde ingen effekt av den. Jeg har trolig hatt for lite progesteron, for jeg har spottet i forkant av mens og har også fått kortere syklus og kortere lutealfase de siste månedene.(typisk tegn på dårlig progesteronproduksjon) Nå har jeg tatt Vitex Agnus Castus(kyskhetstre) og pyridoksin(vitamin B6) i et par mnd og det ser endelig ut til at syklusen er på rett kjøl igjen.
Babyønske �� Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Womans care/progesta care, fåes kjøpt på helsekost. Men det finnes en som heter Vitex også, den er på resept. Men det er nok dessverre de færreste leger som vil skrive ut en sånn resept. På disse sidene : www.futhark.no står det bla om den reseptbelagte.
2 fine små Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Hei, Inne og smugleser fra 2. trim, 20 uker gravid med mitt annet barn. =o) Jeg har ogsaa mistet 4 spirer, alle i uke 5. 3 MA og en EXU uten operasjon (amen....) Saa, denne gangen bestemte jeg meg for aa "proeve alt" og blant annet brukte jeg Progesta Care. 3 mnd etterpaa satt spiren og jeg brukte kremen 1 eller 2 ganger daglig, foerst en gang pr dag en mnd saa to ganger daglig etter at jeg leste det var lurt. Sluttet ca uke 14. Legen min sa til meg at dersom denne spiren ikke satt, ville han gi meg noen hormoner. Jeg spurte hvilke da, og han svarte: Progesteron. Say no more og lykke til jenter! Det kan saa lett gaa godt. =o) Jeg er 35 og noen av oss mister litt naturlig progesteron med alderen. Jeg har ikke maalt, og jeg har gjort dette helt paa egenhaand, men er fornoeyd og det kan hende det har virket og det kan hende at det er hende det er helt tilfeldig. Har jo barn fra foer, saa har aldri tvilt paa at jeg kan faa flere. Lykke til og ikke gi opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå