*novemberbebbis* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Har en slik kant fra IKEA som irriterer meg grønt. Når kan man fjerne den? Vesla er 7 mnd.
"gullet" Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 hvorfor irriterer den deg??? ingen som sier du må ha en sånn kant, men veldig praktisk fordi senfgen blir lunere og smokkene detter ikke i gulvet og ingen hender eller føtter mellom sprinklene :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Har sengekant fortsatt (10 mnd) og kommer til å bruke det lenge enda. Nå ser vi mer nytte av den faktisk for armer og bein setter seg fast uten... Ligger ikke akkurat rolig hele natta
*mamma*til*markus* Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg fjernet den faktisk når gutten min var 8-9 mnd jeg.. Merket ikke noe forskjell på min gutt når han sov. han ble ikke urolig eller sånt. En ting er at smokkene ikke ramler på gulvet når sengekanten er på plass, men sønnen min er veldig glad i å legge smokkene bak sengekanten han. så de blir jo borte på den måten også... Det hender beina går på yttersiden av sprinklene, men han klarer fint og få beina inn igjen, så jeg kommer nok til å ha det sånn framover.. Du kan jo prøve og fjerne den noen netter og se åssen det funker da:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Hvorfor fjerne den? Gutten min brukte sprinkelsenga frem til han var 3 år og hadde sengekant hele tiden. Min anbefaling er å prøve en annen sengekant. De fra Ikea er erfaringsmessig nokså slaskete og i dårlig kvalitet. Legg litt penger i en i bedre kvalitet, så vil du nok slutte å irritere deg :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 han er 11 mnd og kommer heller ikke til å fjerne den med det første...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå