Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som greier å tolke den..

Jeg er gravid å drømmer masse rare drømmer

Jeg var med mine foreldre..var litt kluss med meg og samboer visst nok..mamma så helst jeg droppet han ( i det virkelige liv så liker de han veldig godt da ;) )

Så kom mamma med en gansek så stor fansy ring som min bror hadde kjøpt til meg med matchende smykke..han skulle selv bære akkurat samme ringen selv.

Nesten som forlovelseringer på en måte..uten at vi var kjørester eller lignede i drømmen altså (iik)

Tok den på meg likte utrolig godt den store fansye gullringen..var voldsom stor.

Men så sa jeg til mamma at jeg likte samboeren min og ville prøve å holde sammen med han..så jeg ga henne ringen og sa jeg synes dette blir feil siden vi er søsken. Og min bror var skuffet da..han ville mere binde oss nærmere som søsken..

Men jeg tenkte sånn på samboeren min..mulig jeg følte at det var ring med han jeg skulle ha visst jeg skulle gå med en symbolsk ring..ikke med min bror som symbolsk for nære søsken

Ja helt snodig f´drøm

Nå kan jo det sise at min samboer har sagt til meg han ikke skjønner vitsen med å gidte seg da..og jeg kunne tenkt meg å giftet meg å det vet han..Så kanskje er den drømmen kommer fra?

Noen som er flinke til å tyde drømmer?

Jeg synes det var en vanvittig spesa drøm hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...