★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 har de siste mnd hatt ømme bryster rett etter eggløsning?noe jeg ikke har opplevd før.. har pleid å ha ømme bryster en liten uke før tr.. blir ikk klok på dette her jeg. forventer tr mellom 10 og 12mars.er litt uregelmessig....men denne gangen viste ikke de ømme brystene seg etter eggløsning?noen andre som har en merkelig kropp??:)gal av å vente og prøve og bli skuffet hver gang tr kommer:( hadde en sa i mai i fjor,mistet i uke8. to år før det mistet jeg også i uke8. har fra før en sønn på snart 9 år.har tatt eggltester og de har vært positive men ikke sett noe til det berømte slimet alle snakker om?tenkte jg skulle prøve progestron kremen jeg har lest om..se om det funker.. ble langt innlegg dette her.blir glad om noe har noe kommentarer eller tips å skyte inn her:) i mellom tiden ønsker jeg alle masse lykke til og venter tålmodig på at dagene skal gå..kanskje har det klaffet denne gangen..?
Habby Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har ikm den 13. mars. Har ikke noe symptomer men har en skikkelig god følelsen...har hatt hodepine og vært litt svimmel, men det kunne vært hva som helst liksom. Jeg håper det har klaffet denne mnd...begynte med akupunktur, så håper det hjelper Håper det klaffet for oss denne gangen
Bonnie & Clyde Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Jeg har også IKM den 10. mars!!! Har nettopp kommet hjem fra tre ukers nydelig ferie i varmere strøk og innsatsen bør ikke få skylda dersom det ikke klaffer denne måneden!!! Er i 4. pp. Klarer ikke komme inn på "Din egen side" for å endre nicket. Noen som vet hvorfor det bare har dukket opp feilmelding i to måneder nå??? Holder gjerne følge den neste uka. Føler det stikker litt der nede, men håper det dukker opp reelle symptomer i løpet av de neste syv dagene!!! Nå er det bare å krysse fingrene for hverandre!!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hei Smilla. Isteden for å gå inn på "din egen side" kan du jo prøve å klikke på ditt nick neders i innlegget du skrev. Kanskje du allerede har prøvd men ville bare si i fra at det går ann.!
Bonnie & Clyde Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Takk, tusen takk, Suzy! Det tenkte jeg aldri på!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 krysser fingrene for deg smilla:) lykke til!!
Serephina Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikm 10 mars. Er veldig spent. Har vært kvalm i bølger og smerter i magen, som mensen. Har også fryst veldig mye. Er på 1 pp. Blir gal av å vente på 10 mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå