Jelly Belly Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Er det noen fra drammen eller omegn her inne...?
Loppeline83 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er fra Drammen, og foreløpig termin er 25.09.08
Jelly Belly Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har forresten termin 19 oktober! Hadde vært moro om det var flere her inne, så kunne vi jo prøvd å treffes etterhvert. Nå de skumle 12 ukene er overstått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå