Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 gratulerer så mye, har dere noen lure tips til oss andre prøvere? :)
Hepsi Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Ha sex rundt el, hold motet oppe, ikke stress. Det er mine beste tips. Men ikke akkurat revolusjonerende...hehe.. Lykke til!!!
Lotta med novembergutt Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har akkurat testet positivt, og klarte det på første forsøk. Sist gang jeg ble gravid (som endte i sa) gikk det også på første forsøk. Og jeg har ikke gjort noen av disse "triksene" jeg leser om her inne. Har hatt sex rundt el, men ble ikke liggende i senga da vi var ferdige, men gikk rett på do .. Ikke har jeg spist noe spesielt eller gjort noe spesielt utenom heller... Men jeg har alltid masse el-slim, kanskje det har noe å si...?! Lykke til
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 jeg jobbet skikkelig med prøvingen, prøvde 2 ganger før jeg ble gravid og da hadde jeg så lite håp at jeg nesten hadde gitt opp, og jammen ble jeg gravid da! Så min anbefaling er faktisk å ikke prøve, bare la det gå sin gang, det funket for meg iallefal.
elida08 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Er det lettere å bli gravid hvis en ligger lenge i sengen etter sexen? Pleier alltid å gå ganske kjapt så vi slipper søl i senga...hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå