Gå til innhold

Jeg og samboeren trenger vinterklær, hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på en varm og god jakke og bukse. Hva slags merke anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bergans. Bruker de hver dag nesten, og er ganske fornøyd:) Slitesterke klær, holder godt på varmen. Er litt dyre, men verdt hver krone:)

Skrevet

Kommer helt ann på hvilket bruksområde. Er dere fjellfolk som er mye ute i all slags vær og vind, hele dagen, eller skal det brukes til og fra bussen når en skal på jobb, eller leke ute med barna en times tid, liksom???

Skrevet

Egentlig til å stå litt på slalom/ snowboard og leke med lille i snøen.

Skrevet

dette lurer jeg også på:))

men det må da finnes billigere og brae klær, enn Bergans...? vet klærne er kjempe-brae,men har jo dessverre ikke råd til det...:/

Skrevet

Vi kjøpte bergans til hverandre til jul.. di derre 71 grader nord jakkan.. er veldig gode, men trenger no varmt under for skikkelig vinterdager. ikke no særlig m for i de...

Skrevet

Vi har Norrøna og er superfornøyd med klærne derfra. Anbefales!

Skrevet

Bik bok har jo kule vinterklær til det bruket du er ute etter....

Reima har også mye stilig for voksne...(har vell byttet navn til scott nå)

Skrevet

Kommer helt an på hva dere skal bruke det til. Skal dere stå litt i bakke når det er fint, trenger men ikke å investere i dyre fritidsklær. Faktisk kommer Skogstad godt ut i tester, og det er rimeligere enn mye annet.

Jeg sverger til Haglöfs sin bukse med seler når jeg står på ski, og så bruker jeg en trelagsgoretex jakke fra Bergans med tynne lag med ull under. Skal gå i 6 dager med det utstyret i påskefjellet hytte til hytte.

Skrevet

Jeg kjøpte meg ei skibukse (slalom-type) på Obs! for tja....6 år siden. Den kosta 300,- Den har jeg brukt såååå mye (har hytte på fjellet og er mye ute). I tillegg har jeg ei umbro jakke til ca 800,-. Bruker ullgenser under jakka når det er kaldt og har skikkelig ull-undertøy, og jeg tør påstå at det teller mere enn merket på yttertøyet. Det går fint ann å finne bukse og jakke til 1000,- som er utmerket utetøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...