Gå til innhold

Hvordan er formen til dere i uke 28?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg kjent kvalmen og trett heten kåmme smygende tilbake. Er kvalm og trøtt gjennom hele dagen..sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

Skrevet

Er 28+5 og føler meg litt tung, selv om jeg ikke har stor mage, men kg må gjømme seg en plass.Blir fort trett og sliten, men ellers i grei form. Gleder meg veldig til babyen kommer, og syntes tiden går veldig sent.

 

Merker jeg er litt opp og ned i humøret.Ikke lett å henge med selv engang.

Skrevet

28+3 i dag. Formen er litt opp og ned, begynner å kjenne at det er noen kilo som har kommet på ja. Bekkenløsning og halsbrann, men ellers er det stort sett bra form. Gleder meg også til babyen kommer, men prøver å være forbredt på at det ligger en litt tung tid før det skjer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...