☆Lille my* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2008 Legger til quinny freestyle også jeg=) dytt dytt=)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Vi er veldig fornøyd med vår TFK jt, men jeg har jo ikke prøvd de to andre. Inne på barnevogndebatten er det mye info å finne om de ulike typene, ville prøvd der jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 vi er superfornøyd med tfken. Kjenner noen med en OTH, er vel ikke svingbart forhjul på den (men er sikkert flere modeller)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Oth er en kjempefin vogn! Urban jungle, med svingbart hjul, er lett og stødig. TFK har bremse og blir kortere/mindre når den legges sammen, men stor og fin plass til barnet. Jeg ville kjøpt en OTH urban jungle hvis jeg hadde en normal/liten baby og TFK hvis "plugg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå