Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hva er du ekstra god i/har fått høre av andre at du er spesielt god i? Skrive her )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Er flink til å støtte andre og være en god venn. Ellers er jeg ganske kreativ så tegning og maling er jeg veldig glad i. Kan ikke kalle meg selv ett talent, men det er iallefal det jeg er best i:-) Du da? Syntes du må dele dine talenter også da;-)!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 er musikalsk. spiller mange ulike instrument. men didgeridoo er jeg aller flinkest til. elsker å spille didge!!! Har spiillt konserter også, er bare dødsdigg
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 jeg støtter mennesker som har det vondt med og få de på banen igjen ... synger - elsker og synge. Har vært med på og synget til bygda fest og bursdager før...Elsker og spille keyboard...Kan ikke si det er et talen .. men jeg liker det !
☆Monkey Business☆ Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Ifølge mannen min er jeg en meget talentfull kverulant :-p Ellers er jeg flink til å sy, hehe.....
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Har fått høre at jeg er god til å formulere meg, og flink til å utrykke meg verbalt. Ellers får jeg høre at jeg er flink til å skrive;-) Og at jeg er inkluderende..
grå :) Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 hehe jeg er fryktelig god på å være i veien;) ellers synes noen at jeg har fin sangstemme, mens andre synes jeg høres ut som ei gås. litt sånn like eller ikke like- stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå