Gå til innhold

har et litt dumt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har vært så lite aktiv den siste mnd. Jeg og sambo har nettopp gått fra hverandre og jeg har vært veldig nedfor. Men idag ringte han og sa han ville komme og snakke litt. Han angrer på at han dro. Vi må jo snakke ordentlig sammen og ordne opp før jeg kan ta han tilbake, men er så glaaaad! Og mini er skikkelig livlig! Kan det ha noe å si? Humøret mitt og aktiviteten til barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan faktisk ha noe å si ;)

Barnet merker humøret ditt hele tiden!

Skrevet

Det er skikkelig godt å kjenne at han er aktiv igjen. Det stopper aldri! :) Har vært litt bekymret, har jo kjent liv, men etter tlf idag har det vært full rulle!! :))) Har både baby og sommerfugler i magen!

Skrevet

Så flott!! :) Ditt humør og dine følelser er kjempe viktig for barnet og det reagerer på hvordan du føler deg! :) Lykke til så mye, håper alt ordner seg!! Klem!! :)

Skrevet

Takk! :) Da må jeg vel gå og ordne litt så jeg er klar til han kommer. :)

Skrevet

Da jeg var innlagt på sykehus og fikk veldig dårlig behandling, ble den lille helt stille. Da jeg hadde kommet hjem og fått sovet ut, var det full fart igjen.

Skrevet

åå jeg krysser fingrene for dere! håper dere fikser ting:) så blir det en gladbaby også!:D

Skrevet

regne m at d e derfor ja... de 2 siste ukan har vi holdt på å flytta , men d e kun æ som har årna,pakka og styra så har vært veldig lei mæ for d.

Og d har æ merka at prinsen vår merke.

Hainn ha vært uroende rolig, fram t vi va ferdig m flyttinga og pappzn bynnt og kos magen ijænn.

Litjen vet nok ka som skjer utafor magaromme jah...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...