*nr 2 på vei* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Det er stor og fin plass til barnevogner, Veldig god og sun mat. Veldig populær BLT Ciabatta med hvitløksmajones, tomat, kylling og bacon. ikke noe problem og få den med vanlig smør i stedenfor =D veldig hyggelige servitører der å. De har masse barnestoler.
*nr 2 på vei* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Det er ny meny på PI dere =D en skikkelig digg ny meny med masse sunne alternativer. prøv våres bikini burger: kyllingbryst med salat. salsa grovt brød. kjempe nydelig burger eller tuna melt. tunfisk smørbrød. vi har masse annet nytt som er vært og prøve bli medlem i cafe pi gruppa på facebook. bli oppdatert på det som skjer. hver fredag i juni har vi tapas kveld for dere som er interessert =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå