Gå til innhold

Cafè Pi i kongsberg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er stor og fin plass til barnevogner, Veldig god og sun mat. Veldig populær BLT Ciabatta med hvitløksmajones, tomat, kylling og bacon. ikke noe problem og få den med vanlig smør i stedenfor =D veldig hyggelige servitører der å. De har masse barnestoler.

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud jeg savner blt èn på pi....

  • 1 måned senere...
Skrevet

Det er ny meny på PI dere =D en skikkelig digg ny meny med masse sunne alternativer.

prøv våres bikini burger: kyllingbryst med salat. salsa grovt brød. kjempe nydelig burger

 

eller tuna melt. tunfisk smørbrød.

vi har masse annet nytt som er vært og prøve :) bli medlem i cafe pi gruppa på facebook. bli oppdatert på det som skjer.

 

hver fredag i juni har vi tapas kveld for dere som er interessert =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...