Gå til innhold

Er det jeg som er rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg syns faktisk det er lettere å gå over termin enn å gå å vente til termindato.

Det er liksom et slik jag og mas fram til termindato, men er babyen ikke kommet til da så har en liksom ikke annet å gå utifra en at han kommer "snart".

Jeg vet jo at det kan skje når som helst nå, og stresser så lite, tar alt med ro og bare slapper av.

Skjønte noen noe av det jeg mente her eller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åjaaaaa....det skjønner jeg veldig!!!

Jeg sa det til mannen min istad, at det som er enda mere teit er alle rundt meg som har mast om termindatoen...jeg skulle jo ha juget ;)

Jeg har faktisk ikke vært så klar før nå heller jeg da, kost meg så innmari hele graviditeten. +++ at jeg veit nå at det er siste tid-bare sønn nr1, mann og meg - bare vi 3 lissom...det blir jo så rart.

Men jeg er så enig i at alle maser så innmari her inne allerede i uke 25 - 30 om at de er lei...halo lissom...de visste vel at de skulle gå i 9 mnd. Nå er det iallfall bebiser på oss alle snart...

Stor klem

Skrevet

jeg har tenkt å si på melding på de som skriver melding hele tiden, at

"jeg sier ifra når bebien har kommet"

Skrevet

mmm...jeg har sagt det jeg også...men....tror du at det slutter fordet? Åneida...Tror alle har planlagt terror jeg nå...he he...

Skrevet

Da jeg gikk med førstemann stresset jeg ikke i det hele tatt. Fikk han 4 dag før UL termin og det kom litt brått på da jeg hadde fått beskjed hos jordmor noen dager før at jeg trolig kom til å gå over.

Jeg håper at denne gangen kommer babyen før, men det er fordi jeg er så tung allerede nå og har 6 uker igjen og hadde total ruptur første gangen så er redd for å få det igjen og at babyen her trolig er stor når han kommer. Men jeg stresser ikke nå heller. Håper bare ikke at han kommer mye over termin

Skrevet

Jeg syns ikke det er så mye mas å gå over termin, er på min fjerde dag over nå.

Vet jo hvor jeg har han ¨for øyeblikket, og kan ikke si at jeg er spesielt lei av å gå gravid.

Det eneste maset jeg egnentlig føler på er mase fra alle andre.

Hvordan kan jeg vite når han har tenkt å komme?

Jeg bare slapper av for øyeblikket og nyter tiden nå når vi er tre, for det blir jo en stor omveltning å bli fire!

Nå får jeg slappet av og virkelig tenkt, og gleder meg til det skjer.

Syns det er spennende at det kan skje når som helst jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...