Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 hei. Nybakt mor til ei lita tulle på 3 uker. Fikk mye problemer med amminga fra første dag. Ammet med store sår på brystvortene og plagde meg gjennom 1,5 uke til legene fant ut at jeg hadde fått gule stafylokker.Begynte med morsmelkerstatning på flaske og måtte kaste melka jeg pumpet de første dagene med. Etter jeg ble ferdig med kuren har jeg fortsatt pumpet meg og gitt morsmelk på flaske og MME itillegg..men nå syns jeg ikke jeg får ut så mye melk lenger da jeg pumper..har ikke lyst å amme. Hvor mye MM får barna og hvor mye MME gir dere i tillegg? Er det greit med mer MME og heller MM itillegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå