Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 SKal vi se *ser i krystalkula* Jeg ser at du har hatt sex fem ganger de to siste ukene i januar, med tre forskjellige menn *juck* hold litt på stasen da *hmmmm * Vidre ser jeg at du onanerte på bussen på vei hjem fra barnehagen mens fjortisene bak deg filmet det hele å la det på youtube. *skal vi se* Ja, du er gravid med trillinger, to av babyene er med en mann og de den siste er med en annen, altså to tvillinger og en som ligger alene. *hummmmm* Ser også at han du vil skal være faren ikke er faren til noen av barna, dette kommer til å skape store problemmer for deg siden det er han den eneste som stiller opp for deg. *hummmmmmmmmmmmmmmmm* Du kommer til å få det veldig vanskelig fremmover, mye vold i bildet ser jeg. Ta mitt råd, ikke slå mannfolka først noen slår igjen, altså de du har blandet deg borti slå ikke tilbake de førstse ti gangene, men det var da ikke helt deres feil at du tvang hver enkelt av dem til å ligge med deg. Barna er foresten helt nydelige.. Jaja, det blir 500 kr som settes inn på konto 1474 111 11223 i morgen takk.. Ha en flott dag vidre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå