Gå til innhold

blir så misunnelig


Anbefalte innlegg

Skrevet

på de som har fått babyen sin nå.

Er så sinnsykt lei, vil bare holde den lille gutten i armene mine.

Ei venninde fikk gutt i natt og det gjør jo ikke tin bedre.

 

KOM UT LILLE GUTT.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det, har det sånn her også.

Virker som om alle får sine, men jeg fremdeles bare sitter her stor som et hus.. (men kke termin før 13)

Skrevet

Hehe skjønner hva du mener. min venninde har termin i morgen så det var jo påtide for hennes del, mens jeg har jo ikke termin før 28.3, og det er LENGE å vente.

 

Håper denne her gjør som storerbror og kommer 10 dager før termin, eller noe der omkring

Skrevet

28.. er jo en stund til det..

Her kom "Storebror" akkurat på termindato, men håper denne her kommer litt før.

Både JM og lege sier kroppen er klar, bare h*n der inne som ikke vil helt enda

Skrevet

Misunnelig ja, tilogmed dere som har termin mer enn 20 dager etter meg kommer nok til å føde før meg så ikke kom her å snakk om misunnelig og lei!!!! :(:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...