Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 noen som vet hva det kan være? litt bekymret.. den ligger liksom under huden.. på størresle med en ert..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Vil tippe enten en tett talgkjertel eller en litt hoven lymfekjærtel. Ingen av disse er farlig,er det lymfekjærtelen kan tyde på at du holder på å bli forkjølt etc
Leirha Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Det hadde jeg i forrige svangerskap og ble naturlig nok bekymret. Men legen sa at det bare var en hoven kjertel og absolutt ikke noe å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Kan du bevege på den er det nok en talgkjertel, sitter den fast ville jeg fått en lege til å titte på den....
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Kan også være en fettklump. De går også bort av seg selv. Jeg har fått noen sånne opp i gjennom livet, ikke bekymre deg. Gjør den vondt?
PlinkiPlonk Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har en sånn en, men den er nesten 10 cm i diameter, så jeg skal operere den vekk den 10 mars. Når jeg får melk, blir den som en knyttneve, å jeg klarer ikke å legge ned armen. Det er en melkekjertel jeg har.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Ja det er ingenting å tenke på.. gå til legen å få den sjekka!!!!!!!!!! den SKAL undersøkes!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 tusen takk for svar. den gjør ikke vondt.. bare tildeldig at jeg merka den når jeg skulle barbere meg, skal til kontroll 13.mars.. tenkte å ta det opp med legen da..
Blå + en i magen Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Har også hatt det, ble bekymra, men det var bare betennelse i en hårsekk faktisk... Lå rett under huden. Legen sa det ikke var fare når man kunne ta rundt den på en måte. Gikk over av seg selv etter 1-2 uker...
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Har du akkurat skiftet deodorant? Jeg fikk nemlig noen kuler i armhulen etter jeg brukte en ny deo. Disse forsvant etter et par dager etter jeg sluttet med den.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 ja har faktisk byttetb deodorant.. skal prøve å bytte og se om den forsvinner da.. takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har også en stor kul under armen. Har hatt den siden mai i fjor. Kan man ha hovne hårsekker og slikt så lenge?? Den kom ikke i forbindelsen med graviditet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 er den .liksom under huden, eller ser du den utenpå? trodde hovne hårsekker var sånne man kunne klemme ut.. har den vokst noe eller samme størrelse?
canutten Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 jeg har også en sånn, men mer som en valnøtt. som en annen skriver her ble den knyttnevestor etter fødsel, og jordmor sa det var noe så sexy som en tredje pupp...vi slekter på grisen og det er ikke uvanlig eller farlig. men kan med fordel fjernes når du er ferdig å amme og klar for operasjon. jeg rakk ikke å ta min før jeg nå er i gang igjen..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Jeg som har hatt kul siden mai i fjor har den under huden. Det går ikke an å klemme noe ut nei..ikke noe tegn til at det skulle vært en betent hårsekk egentlig. Lurer på hva i alle dager det er for noe..Viste det til legen. Hun sa bare at jeg skulle gi beskjed hvis den ble større, og at det bare var hoven lymfeknute. Men varer det så lenge da?? Kanskje hun ikke fikk med seg at jeg hadde hatt den ganske lenge. Virker ikke som at hun alltid forstår hva jeg sier(hun er fra Øst Europa).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå