Gå til innhold

veldig svimmel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble plutselig veldig svimmel idag,,. klarer nesten ikke fokusere ordentlig med øynene.. er i uke 33. kan det være blodtrykket?

det har vært helt fint hele svangerskapet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være blodtrykket, men også mangel på jern. Høres nesten mer ut som det. Spis masse brokkoli og leverpostei. Jordmor kan sjekke dette og få deg på noen jerntabletter også;)

Skrevet

ÅH, jeg har også intense svimmelhetsanfall for tiden ( er 33+3). Det begynte forrige uke, og jeg har vært nær ved å besvime flere ganger. Det komme over meg enten i kø på butikken, etter jeg har dusjet og det er varmt og fuktig på badet, når jeg står og lager middag etc... Så summa summarum - det kommer helst når jeg står og går... Pyton... Vet heller ikke helt hva det skyldes, så jeg tror jeg skal ringe legen til uka og forhøre meg..

Skrevet

Det kan være at babyen ligger å presser på noen blodårer..da er det lurt å legge seg ned litt og ta en pust i bakken.

Skrevet

Jeg er også plaget med dette. Blir plutselig veldig svimmel, og har besvimt to ganger. Kan komme når som helst, men spesielt hvis jeg står rolig en stund. Legen sier det kommer av plutselig blodtrykksfall, som ikke er uvanlig da man er gravid. Jeg er nå 80% sykemeldt, og får ikke lov å kjøre bil pga dette.

Skrevet

Jeg har slitt med svimle "anfall" i noen uker nå. Er 32 uker på vei. JM mente det var pga lavt blodtrykk. Eneste som kan hjelpe litt er å spise og drikke jevnt. (Det er jeg IKKE flink til... Mangler matlyst...) Litt bedre når jeg er flink, men får slike "anfall" da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...