☆Anonymia☆ Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 haha neida =) var kjekt igår da,jentene samlet og vin og fest =) kjempe kos,dansa som noen galninger på utestedet også. kjempe kult=) sambo er så dårlig idag han,spydd og driver på,jeg er ikke dårlig i det hele tatt...sikkert for jeg tok noen zyrtec før jeg la meg;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Ja,savner deg jo ALLTID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =P Kjekt at du koste deg igår da!!! Må si at jeg pleier å ligge sånn som sambo din,dagen derpå... zyrtec har ingen effekt på meg lenger.. =/ funka di to første gangene jeg prøvde.. men no more.. no dritt! Trodde jeg hadde funnet DEN mirakelkuren hehe:P
☆Anonymia☆ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 haha ja det funka på meg idag,men bruker ikke gjøre det =S funka vertfall IKKE på sambo,hahahah =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hahaha;) Kansje jeg bør teste ut igjen neste gang... Vet jo aldri om jeg er skikkelig heldig;) Haha.. må si jeg er glad jeg IKKE er sambo din idag hihihihi;) *ond latter* =P Huff nei, stakkar;)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 huff ja,syns jo litt synd på han da,men samtidig ikke...men jeg vet så altfor godt hvordan det er å være fyllesyk...æsj..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Jupp.. aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt "jeg skal ALDRI drekke mer i hele mitt liv"... Hihihi.. men når helga kommer igjen, så er det glemt;) Irriterer meg grønn over folk som aldri blir fullesyk osv.. URETTFERDIG! =P
Gjest vierge&musovic Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Barnslig å drikke seg full når man har fått barn.... *lol*
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Hihihi, ja FY skam oss.. =) Huff!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå