Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 ...når spør man egentlig den man ønsker skal være forlover om hun vil??
Alba44 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Vi giftet oss ca halvt etter at vi forlvet oss, og spurte våre forlovere ca 4 mnd før bryllupet tror jeg det var. Greit at de får litt tid på seg.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Det kommer jo helt an på om dere har bestemt dato det da... Og om det er lenge til. Jeg spurte min forlover 10 mnd før bryllupet. Men jeg hadde nok spurt med en gang selv om det hadde vært enda lenger til også.....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg spurte venninnen min samme dag som vi satt bryllupsdatoen (ca 9 mnd) i forveien. Men kom ikke som noen overraskelse på henne da, siden vi hadde avtalt å være hverandres forlovere mange år i forveien:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Vi satte dato (eller i alle fall ca mnd) med en gang vi forlovet oss, noe som var 9mnd før bryllup. Spurte forlovere noenlunde med en gang - men venninna mi hadde jeg avtalt med før hun gifta seg et par år før meg (jeg var hennes).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå