Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg jobber som det litt innimellom og synes det er innmari morsomt! Nå har de en vervekampanje gående så jeg tenkte jeg skulle høre om noen her inne var interessert!! Steder de VIRKELIG trenger flere shoppere er: Rendalen Tynset Ringebu Lom Oppdal i Trøndelag Støren Kyrksæterøra Rognaldsvåg Stongfjorden Årdalstangen Bømlo Sauda Mjølhus Tengesdal Kvernadal Hovland Hidrasund Korshamn Kvås Etne Røldal Tyssedal Masfjordbotn Myre Glomfjord Reipå Dønna Tjøtta Trofors Hommelstø Bykle Kolvereid Hitra Engesland Trysil Brekstad Eidsbygda Innfjorden Surnadalsøra Rindal Vinjeøra Karasjok Storslett Skjervøy Vardø Berlevåg Vik Send meg gjerne en PM uansett hvor du bor!
trompetisten Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Mysteryshopper er en som "kvalitetssikrer" butikken i hemmlighet. Du går inn som vanlig kunde, men observerer service, rot/ryddig i butikken, om de ansatte f.eks har navneskilt, om du får den hjelpen som forventes etc etc.... Så får butikken et skjema tilbake, som forteller hvordan ståa er, og hva de må jobbe med for å bli bedre..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2008 Varierer fra oppdrag til oppdrag. Gjør du flere oppdrag på samme kjøpesenter blir jo lønnen god, gjør du kun 1 ikke like bra. Det sier seg jo selv... Vanlig lønn pr oppdrag er ca 140 kr + at utgifter og reise dekkes. Oppdraget går ofte ut på å kjøpe noe i en butikk, det tar jo vanligvis ikke mange minuttene... Er ikke noe å leve av, men en liten inntekt på si. jeg er likevel så mye i butikker at jeg ikke taper noe særlig tid på dette likevel! )
Tomine is my star Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Er det spesielle kjeder som `besøkes`?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 Det er mange kjeder som er kunder, og som vi gjør oppdrag for gang på gang. Eksempelvis apotek, flytog, bensinstasjoner, bilforhandlere, klesbutikker, kiosker etc.
Tomine is my star Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Så du søkte folk i noen nabokommuner her hvor jeg bor(Finnmark) Er jo ikke flust av butikker her...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2008 Nei, det er sikkert riktig, men de sikkert Narvesen, et apotek, en bensinstasjon, et par klesbutikker og en frisørsalong! En gang gjorde jeg oppdrag for Norsk Tipping, de har jo også kommisjonærer over alt!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Kan alle gjøre dette her? Synes det høres "kjekt" ut jeg, er jo på butikker så å si hver dag:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. mars 2008 Alle over 18 (de foretrekker over 25) kan jobbe. Du må skatte av inntekten, derfor egner det seg ikke for dem i permisjon!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Prøvde å melde meg på dette en gang, men fikk det ikke til...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. mars 2008 hva var det som ikke gikk??
Mø schæl! Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 Jeg bare lurer på en ting ang dette: hvem er det som er "oppdragsgiver" eller arbeidsgiver, hvis du skjønner? Hvem er det man jobber for?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. mars 2008 Et firma som er spesialisert på dette. Gå inn på www.seeyou.no og les mer.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 2. mars 2008 #22 Skrevet 2. mars 2008 Er å anbefale... Har jobbet med det 1 år, og synes det var kjekt. Men jobber nå 100% og måtte derfor "si opp". Ble ikke tid til det... (
Anomyn Skrevet 2. mars 2008 #23 Skrevet 2. mars 2008 Kan jeg spørre deg Bente om du tjente noe særlig på dette? Hvor mange ganger pr uke var du ute på oppdrag og sånn. Kan du fortelle litt ?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. mars 2008 #24 Skrevet 2. mars 2008 Er også dette, antall oppdrag kommer sterkt ant på intressene du fyller ut i detaljene de vil ha om deg, noen ganger er det oppdrag kun for de med barn som og kjøpe en pakke med barnegrøt og teste denne og avgi rapport! For hvert oppdrag er det mellom 120-160 kroner i fortjeneste, dette er skattepliktig, men kjøregodtgjørelsen og det som du får dekt for selve varen er ikke skattepliktig så ergo får man dekt varen i sin helhet. Man kan ikke leve av dette etter min mening. Har ca. 4 oppdrag i måneden, men dette varierer sterkt!
Mø schæl! Skrevet 2. mars 2008 #25 Skrevet 2. mars 2008 Jeg lurer bare på noen ting til: Når du skal ut å kjøpe varer, må du da legge ut for varene? Ut hvor "store" varer er det snakk om? Evt. hvor mye? Og når får du pengene? Er det en månedlig utbetaling eller er det rett etter oppdraget er ferdig? Og hvor langt må man reise? Er det snakk om laaang kjøretid her? Mange spørsmål dette, ja! Håper noen gidder å svare, for det så litt interessant ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå