Gå til innhold

Har du lyst på jobb som Mysteryshopper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som det litt innimellom og synes det er innmari morsomt!

Nå har de en vervekampanje gående så jeg tenkte jeg skulle høre om noen her inne var interessert!!

Steder de VIRKELIG trenger flere shoppere er:

Rendalen

Tynset

Ringebu

Lom

Oppdal i Trøndelag

Støren

Kyrksæterøra

Rognaldsvåg

Stongfjorden

Årdalstangen

Bømlo

Sauda

Mjølhus

Tengesdal

Kvernadal

Hovland

Hidrasund

Korshamn

Kvås

Etne

Røldal

Tyssedal

Masfjordbotn

Myre

Glomfjord

Reipå

Dønna

Tjøtta

Trofors

Hommelstø

Bykle

Kolvereid

Hitra

Engesland

Trysil

Brekstad

Eidsbygda

Innfjorden

Surnadalsøra

Rindal

Vinjeøra

Karasjok

Storslett

Skjervøy

Vardø

Berlevåg

Vik

Send meg gjerne en PM uansett hvor du bor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er d for noe da?

Skrevet

Mysteryshopper er en som "kvalitetssikrer" butikken i hemmlighet.

Du går inn som vanlig kunde, men observerer service, rot/ryddig i butikken, om de ansatte f.eks har navneskilt, om du får den hjelpen som forventes etc etc....

Så får butikken et skjema tilbake, som forteller hvordan ståa er, og hva de må jobbe med for å bli bedre.. :)

Skrevet

Helt riktig! :o)

Skrevet

Tjener du noe på det da?

Skrevet

Varierer fra oppdrag til oppdrag. Gjør du flere oppdrag på samme kjøpesenter blir jo lønnen god, gjør du kun 1 ikke like bra. Det sier seg jo selv... Vanlig lønn pr oppdrag er ca 140 kr + at utgifter og reise dekkes. Oppdraget går ofte ut på å kjøpe noe i en butikk, det tar jo vanligvis ikke mange minuttene... Er ikke noe å leve av, men en liten inntekt på si. jeg er likevel så mye i butikker at jeg ikke taper noe særlig tid på dette likevel! :o)

Skrevet

Er det spesielle kjeder som `besøkes`?

Skrevet

Det er mange kjeder som er kunder, og som vi gjør oppdrag for gang på gang. Eksempelvis apotek, flytog, bensinstasjoner, bilforhandlere, klesbutikker, kiosker etc.

Skrevet

Så du søkte folk i noen nabokommuner her hvor jeg bor(Finnmark)

Er jo ikke flust av butikker her... :)

Skrevet

Nei, det er sikkert riktig, men de sikkert Narvesen, et apotek, en bensinstasjon, et par klesbutikker og en frisørsalong! En gang gjorde jeg oppdrag for Norsk Tipping, de har jo også kommisjonærer over alt!

Skrevet

Jeg har sendt deg pm;)

Skrevet

Kan alle gjøre dette her? Synes det høres "kjekt" ut jeg, er jo på butikker så å si hver dag:)

Skrevet

Alle over 18 (de foretrekker over 25) kan jobbe. Du må skatte av inntekten, derfor egner det seg ikke for dem i permisjon!

Skrevet

sendte en pm jeg også..

Skrevet

dytter

Skrevet

Prøvde å melde meg på dette en gang, men fikk det ikke til...

Skrevet

hva var det som ikke gikk??

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting ang dette: hvem er det som er "oppdragsgiver" eller arbeidsgiver, hvis du skjønner?

Hvem er det man jobber for?

Skrevet

Et firma som er spesialisert på dette. Gå inn på www.seeyou.no og les mer.

Skrevet

Er å anbefale...

Har jobbet med det 1 år, og synes det var kjekt.

Men jobber nå 100% og måtte derfor "si opp". Ble ikke tid til det... :o(

Skrevet

Kan jeg spørre deg Bente om du tjente noe særlig på dette?

Hvor mange ganger pr uke var du ute på oppdrag og sånn. Kan du fortelle litt ?:)

Skrevet

Er også dette, antall oppdrag kommer sterkt ant på intressene du fyller ut i detaljene de vil ha om deg, noen ganger er det oppdrag kun for de med barn som og kjøpe en pakke med barnegrøt og teste denne og avgi rapport! For hvert oppdrag er det mellom 120-160 kroner i fortjeneste, dette er skattepliktig, men kjøregodtgjørelsen og det som du får dekt for selve varen er ikke skattepliktig så ergo får man dekt varen i sin helhet.

Man kan ikke leve av dette etter min mening. Har ca. 4 oppdrag i måneden, men dette varierer sterkt!

Skrevet

Jeg lurer bare på noen ting til:

Når du skal ut å kjøpe varer, må du da legge ut for varene? Ut hvor "store" varer er det snakk om? Evt. hvor mye?

Og når får du pengene? Er det en månedlig utbetaling eller er det rett etter oppdraget er ferdig?

Og hvor langt må man reise? Er det snakk om laaang kjøretid her?

Mange spørsmål dette, ja! Håper noen gidder å svare, for det så litt interessant ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...