Gå til innhold

Hvem inviterer dere på bryllupet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterer dere naboer og kollegaer til bryllupet?

Både til middag og kafe?

Blir det dumt hvis man bare inviterer foreldre,søsken,bestefoeldre,forlovere til midagen?

Tanter og onkler man knapt ser 1 gang i året hvis det er så ofte og søskenbarn man aldri har truffet å sånt bør de inviteres til middag?

Hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviter de du føler for! Vi inviterte foreldre,søsken,bestefoeldre,forlovere, nærmeste venner, samt onkler, tanter, kusiner og fettere vi føler vi har godt kontakt med. Samboeren inviterte også sin fadder da de alltid har hatt god kontakt.

Skrevet

Vi inviterte foreldre, besteforeldre, søsken, nivøer, nieser,(har mange)

tanter og onkler på min mans kant ( jeg har ikke hatt noe videre kontakt med mine så vi bestemte oss for å ikke invitere dem.) forlovere og de vennene vi har ukentlig eller minst kontakt hver mnd. det er alltid vanskelig. Min mann hadde et dilemma har en guttegjeng på 15 gutter. Men til slutt ble det stedet som bestemte vi holder det på en familie gård med plass til 60 gjester + at alle må overnatte. Vi diskuterer fortsatt om vi skal ta noen søskenbarn siden de er små, huff eller må vi da invitere alle. 60 er max så vi finner nok på noe . Følg hjerte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...