Gå til innhold

noen som er deppa men ikke deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt vanskelig å beskrive, det er som jeg er inne i et vakum, det er så mye som skjer med kroppen at jeg på en måte ikke klare å følge med.

Jeg har vært veldig kvalm også fra tidlig av og har vært mye sykemeldt pga at dette, så jeg er mest hjemme og når jeg skal ut å gjør noe, blir jeg ofte dårlig, så det gjør nok mye med psyken også.

Men jeg kan ikke si jeg er deprimert, for jeg har det veldig bra hjemme med min mann og har et godt nettverk og den i magen er sterkt ønsket og vi har jobbet lenge for å få dette til, så det kan være mye her som spiller inn, men er det noen som har det slik som meg?

Jeg føler bare at jeg er irritabel inni meg og at jeg er rastløs og trøtt på samme tid, og at jeg tenker masse rare tanker, kan være borti tvangstanker, og drømmer mye.

Som sagt det er så mye som skjer at jeg ikke har helt kontroll på alt og det er jeg vandt til å ha, så det er mye nytt her.

Takker for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa! Skrev faktisk et innlegg på skravle i går om det.. Jeg har vært deppa i det siste. Ligger våken og tenker så mye at jeg blir gal. Klarer liksom ikke helt beskrive det, for sånn som deg så har jeg det jo veldig fint og når jeg prøver å snakke om det blir det bare tull..

Deilig å høre at det ikke bare er meg som er sånn! :) Bare send meg pm om du vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...