Anja83 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har fått anbefalt deg av flere inne på "bli-gravid"-sidene, så jeg ønsker veldig gjerne at du kan spå meg. Jeg er ei jente på 25 år (født 020183) som sluttet på p-pillen i midten av april 2007. Jeg har ei datter fra før som er født i november 2000. Jeg har en ny mann denne gangen. Han er født 310773. Mitt problem har vært uregelmessige sykluser som har vært veldig korte (flere ganger bare 14 dagers sykluser). Jeg har vært hos gynekolog to ganger, men alt ser tilsynelatende bra ut. Jeg skal starte på siste provera-kur i morgen, og gynekologen mener da at min neste syklus skal være normal etter denne kuren. Når vil jeg bli gravid denne gangen? Med vennlig hilsen Anja
Mamalari Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Får opp april på deg jeg:) Blir vel omtrent et år etter at dere begynte og prøve det. Får håpe provera-kuren vil hjelpe deg med å få orden i syklusene
Anja83 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Åå, får krysse fingrene for at det blir april da! :-) Jeg skal fint klare å vente til da! tusen takk for at du tok deg tid til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå