svarttrosten Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Sønnen min skal konfirmeres, og jeg er i ferd med å mimre om årene som har gått. Har noen et fint lite dikt om gutter/sønner?
♥gullegull08♥ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Denne siden har noen dikt : http://www.rimemoen.com/scrapping/
Gemini7 Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Synes selv dette er veldig fint jeg da; Ung son Handa som låg med sprikande fingrar opp mot mitt bryst da du låg der og drakk, kvilar i dag på ditt harde mannskne, krøkt ikring ingenting, ledig og slakk. Vennleg mot meg. Eg kan ta henne varsamt, snu handflata mot meg, sjå linjene der. Men stum er di hand om den framtid ho gøymer, veit ikkje sjølv kva ho vil, kven ho er, Eg drøymer om alt som ei hand kan makte, om alt ho kan eige av gode ting, men kan ikkje velje for DI hand lenger -du vel ikkje sjølv alt ho knytter seg kring. Vi veit vel båe at straumen som skil oss kan enno bli breiare tid for tid. Men aldri så brei at eg ikkje kan høyre, her på mi strand, når det ropar frå di. Halldis Moren Vesaas
svarttrosten Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Takk for diktene. Jeg kan bruke flere av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå